عاشقانه







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





.خسته شدم بس كه تنها ماندم

 خسته شدم مي خواهم در


آغوش گرمت آرام گيرم

خسته شدم بس كه از سرمالرزيدم

بس كه اين كوره راه ترس آور

زندگي را هراسان پيمودم

 زخم پاهايم به من ميخندد

خسته شدم بس كه تنها دويدم

اشك گونه هايم را پاك كن

وبر لبهایم بوسه بزن

مي خواهم با تو گريه كنم

خسته شدم بس كه تنها گريه كردم

مي خواهم دستهايم را لمس کنم

وشانه هايت را ببوسم

.خسته شدم بس كه تنها ماندم
ILOVE YOU
MARYAM


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط سعید در 23:49 | |